Επιστροφές - Αλλαγές
Μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν που έχετε αγοράσει για οποιοδήποτε λόγο αρκεί να επιστραφεί μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες.
Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με ένα άλλο τότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@socutebydimi.gr ή τηλεφωνικά στο 2105735522. Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας, θα στείλετε το προϊόν σε εμάς και εμείς θα σας στείλουμε ένα άλλο της προτίμησής σας.
Παρακαλούμε σημειώστε ότι το κόστος μεταφορικών (5€ για απλή αποστολή ή 6€ σε περίπτωση που η νέα αποστολή περιλαμβάνει και την υπηρεσία της αντικαταβολής) επιβαρύνει τον πελάτη. Αλλαγή είναι εφικτή να πραγματοποιηθεί και στο φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται στο Περιστέρι, Σοφοκλέους 2 χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων και πάντα κατόπιν συννεονόησης μαζί μας.
Παρακαλώ σημειώστε ότι επιστροφές/αλλαγές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον:
1. Επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210-5735522 από 10 πμ έως 7 μμ.
2. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής
3. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).
4. Δεν έχουν αφαιρεθεί κομμάτια ή δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους τροποποίηση.
5. Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος όπως το κουτί, η εγγύηση, τα εγχειρίδια λειτουργίας και η απόδειξη αγοράς, καθώς όλα τα παραπάνω αποτελούν μέρος τους προϊόντος
6. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το προϊόν
7. Μας αποστείλετε τα προϊόντα μέσω ταχυμεταφορικής ACS COURIER κατόπιν συνεννόησης μαζί μας.
Παρακαλώ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά την μεταφορά του.
Σας ενημερώνουμε ότι η SO CUTE BY DIMI δεν φέρει την ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής.
In order to receive a exchange you should make sure that:
- items are clean, unworn and in a resalable state
We won’t be able to complete your exchange if you can’t meet these requirements
Customers are responsible for return shipping costs and postal method.
The new shipment will be charged with the corresponding shipping costs according to the shipping company you have chosen.
Please note that for hygiene reasons no exchanges are made to earrings. It is also not possible to exchange seasonal items (Christmas charms, candles, etc.), items that are on offer as well as products made specifically for the customer (personalized, special constructions, etc.)
Refunds are possible only if the product arrives to you defective or due to our fault and you do not want to exchange it with someone else. In this case, contact us immediately within 2 days from the moment you received it.
Money refunds take place within 14 days from the reception by the company of the goods returned. Please note that the handling fee will not be refunded if you kept items from the original order.
The refund will be done through the same method as the initial payment.